Monday, July 9, 2012

Penyewa Nak Keluar

Aiseh, semalam aku dapat sms dari tenant aku kat port klang yang dia cadang nak keluar lepas raya nie. Bertambahlah pening kepala aku nie... actually bukan senang nak cari tenant untuk retail lot aku nie. Inilah property yang aku rasa menyesal giler beli. 

Harap-harap dapatlah aku cari tenant yang baru nanti. at least dapat cover monthly installment pun dah cukuplah, yang maintenance fee nasib baiklah tak banyak sangat. Aku nak story lebih pasal retail lot nie pun rasa malas pasal rasa kecewa sangat..cuma yang aku nak pesan, janganlah cuba beli sesuatu yang kita belum mahir lagi.. lagipun shopping mall kat lembah kelang nie dah oversupply lagi-lagi kat sebelah bandar klang nie. 

Antara shopping mall yang tak boleh hidup di Klang nie macam Klang City Centre, Harbour Palace Mall dan Centro. Itu yang berada di tengah-tengah bandar Klang. Itupun aku dapat tau ada beberapa lagi shopping mall yang sedang dalam perancangan macam 1Gateway dan Sazean Bussiness Park. Aku tak taulah macamaner shopping mall tu nak survive nanti.. tunggu dan lihat sajalah. 

No comments:

Post a Comment